Ne treba samo raditi vežbe i testove, a ne znati to stečeno znanje aktivno koristiti. To je naš moto i toga se pridržavamo koliko je god moguće tako što i male i velike polaznike stavaljamo u različitie svakodnevne situacije tj. roleplays  gde treba da koriste to pasivno znanje aktivno.

Isto tako, mi u Greenwich-u, redovno imamo raznovrsne projekte za đake na razliličitim nivoima znanja. Primera radi, polaznici 2. razreda su pravili maske koje koje su posle opisivali i to veoma uspešno.

 

 

 
 

 

 Zatim, đaci 7. razreda su radili projekat o Srbiji uključivši različite aspekte kao sto su naseljenost, geografski polozaj, kultura, sport, nacionalna hrana, muzika i ostalo, te je od njihovih radova napravljen pano.

 
 
 
 
 

Polaznici 4. razreda su pravili novinski članak 
‘Dangerous criminal still free’ gde su nacrtali i opisali tog junaka i kako se traga za njim.

 
 
 
 
 

Polaznici 5. razreda su radili takozvani Pizza graph. Trebalo je da se napravi  ‘pizza’ tako što će se izdeliti 24 časa u toku dana na njihove svakodnevne aktivnosti gde će to slikovno biti prikazano.  Uz to, naravno, sledi i opis pismeno. Sjajno smo se proveli, djaci su uživali u kreativnom radu i ponosno izložili svoja dela na pano.